Home Masini pe motorina
Masini pe motorina
Masini pe motorina PDF Imprimare Email
Masini pe motorina
Scris de irina86   
Luni, 18 Iulie 2011 14:15

In fabricatie, exista practic doua tipuri de masini, masini pe motorina si masini care functioneaza pe benzina. Multe dintre masini sunt transformate de catre proprietari sa functioneze pe gaz natural sau gaz petrolifer lichefiat ori alti combustibili care sunt mai ieftini decat motorina ori benzina.

Aceste transformari ale acelor masini pe motorina sau pe benzina in masini care funtioneaza cu gaz perolifer lichefiat ori alte tipuri de combustibili mai putin traditionale se face deoarece acesti combustibili sunt mult mai ieftini.

Aceste transformari se fac cu usurinta insa performantele masinii sunt aproape complet inlaturate, consumul acestor masini insa fiind mult mai mic si deci, masina devenind mai economica. Multi taximetristi au ales aceasta varianta in loc de a-si pastra masini pe motorina ori de a-si pastra alimentarea initiala pe benzina.

Masinile folosite de taximetristi sunt rare ori scoase din orase asa ca performantele motorului nu intrec costul mic al combustibilului. Motorul diesel, cel folosit de masini pe motorina, este un timp de motor ardere interna. Acest tip de motor folosit de masini pe motorina a fost inventat de Rudolf Diesel.

El a primit un brevet pentru un motor diesel in 1892, iar obiectivul principal a fost de a crea o alternativa eficienta la motorul pe benzina. Ambele motoare pe benzina si diesel functioneaza prin crearea unei explozii controlate intr-o camera a unui piston sigilat.

Exploziile mici se misca rapid pe piston, care la randul sau, roteste arborele de iesire. La intrarea motorinei in motor, se afla niste filtre de motorina care filtreaza motorina pentru a pastra motorul liber de impuritati. Intr-un motor pe benzina, un amestec de combustibil si aer sunt injectate in camera si apoi aprins cu o scanteie creata de catre o bujie.

Un motor diesel, cel folosit de masini pe motorina, care functioneaza intotdeauna numai pe motorina, nu se bazeaza pe o bujie pentru a aprinde amestecul. La masini pe motorina, combustibilul este fortat in camera cu o inalta presiune, motorina este comprimata si genereaza suficienta caldura pentru a aprinde amestecul de carburant cu aer.

Ultima actualizare în Marţi, 19 Iulie 2011 08:27
 


Sondaje

Preferati masini pe motorina sau pe benzina?
 

Vizitatori Online

Avem 2 vizitatori online

Adauga la retele sociale

Facebook Twitter Digg Delicious Stumbleupon RSS Feed 

Joomla 1.5 Templates by JoomlaShine.com